BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

KENA ANTI

macm sial kan bebudak kelas sebelah aku . boley eyh tadi sound aku tegak macm tuh jewk . aku tak buat ape pon . tetibe aku lalu depan class dorang kena sound . aku diaam sajaa . selagi dorang tak buat ape ape mlas aku nak carie pasal . biya dorang cari pasal dulu . nanti tengok aar . SERIES ! memang aku tak puas hati . lepas tuh tadi ade budak class aku begado ngan CINA KAPER ! haha . dah cina memang aar kaper . lepas tuh bebudak class sebelah agak SEJUK jgak aar aku tengok . diorang ingat bebudak class aku nak GEGAR diorang . HAHA ! kejap lagi bebudak class aku pergi tempat cina tuh . ade membe aku sorang nie memang kaki hangen dengan KAPER . dia pergi kelas aku then amek meja . dia patahkan besi meja tuh lepas tuh dia pergi dekat tempat cina tuh sorang jewk . dia cakp " sekalang sekolah nie MELAYU ke CINA pegang . Lu beranie sinie laa tengok siapa gangsta sekolah " . yang si cina nie memang SEJUK giler aar tadi dengan membe aku tuh . ade cina sorang yang buat kepala tuh ajak bebudak dia blaah . takutkan ? dah sejuk mao larie hah . HAHA ! aku tak suka kat sekolah tuh satu jewk . okee . nie cakp tegak jewk aar . bebudak sekolah tuh tak sedar dirie tuh kampung yang tak pernah jumpe orang ramai . jumpe orang ramai jewk nak buat kepala dengan semua orang . mampos aar dorang ! HAHA ! kalau pergi banda nanti macm mane aar kan . memang akan kena kutok abes abes aar dengan KEKAMPUNGAN diorang .

0 comments:

Post a Comment